MarketingON#6

Nová scéna

Setkání digimarkeťáků a příznivců oboru čeká na všechny už 7. listopadu 2019. Tato akce opět představí špičkové řečníky a nabídne inspirativní přednášky i praktické workshopy. Vše během jednoho odpoledne.

Za organizací této ostravské marketingové akce stojí tým AdVisio v čele s Adélou Chromčákovou, brand manažerkou. Zeptali jsme se jí, co příprava takové události obnáší a v čem je akce přínosná.

Zleva Adéla, Anetta a Krystián, který vás baví v e-mailingu.

MarketingON proběhl už pětkrát. Co je tedy cílem akce MarketingON? Proč vznikla?

Stále existují témata z marketingu, která lidé chtějí slyšet a delší dobu nás v AdVisio mrzelo, že spousta skvělých marketingových akcí se zajímavými řečníky je především v Praze, a ne každý má příležitost pravidelně cestovat do Prahy. Proč tedy nepodpořit marketingové nadšence v Ostravě? Po čase se z prvního komorního marketingového setkání stala větší neformální akce s více než stovkou účastníků.

Zahájení MarketingON#5

Jak moc obtížné je sehnat kvalitní řečníky?

Nejsem si jistá, zda obtížné je to správné slovo. Nicméně to není rozhodně žádná sranda. Velkou výhodou MarketingON je, že nikdy není stanovené konkrétní téma. Chceme, aby si každý našel to své. Máme tedy širší oblast výběru všech řečníků. Sledujeme, která jména jsou oblíbená, o které je zájem, a hlavně co účastníkům mohou předat. Opravdu není snadné trefit na řečníka, který má spoustu zkušeností, je inspirativní a zároveň mu nedělá problém mluvit před větším počtem lidí. Taková kombinace je opravdu vzácná.

Řečníci MarketingON#5: zleva Ondřej Koubek, Zuzana Kadecká, Martina Rypáková a Václav Staněk

Jaký moment této marketingové akce považuješ za úspěšný?

Takových momentů je opravdu více: od zvyšujícího se zájmu účastníků po spokojené děti v dětském koutku. Ale co nejvíce zahřálo u srdce? Určitě nadšené odpovědi oslovených řečníků, že jsme se rozhodli právě pro ně a pozitivní zpětná vazba účastníků. Přesně tohle nás posouvá vpřed, abychom s MarketingON pokračovali a stále jej vylepšovali.

Občerstvení a networking. Skvělá kombinace.

Vybaví se ti nějaký okamžik, kdy byla organizace opravdu náročná?

Budu se opakovat jako v předchozí odpovědi, ale i v tomto případě je takových okamžiků více. Nejtěžší byla celková organizace čtvrtého ročníku. Poprvé jsme byli v nových (pozn. pro nás nových) prostorech Cooltour (místo původního Impact Hub), poprvé se zavedlo vstupné a nečekali jsme tak vysoký zájem. Poslední týdny před konáním byly opravdu krušné. Navíc nebyl ani celkový průběh tohoto ročníku tak hladký, jak jsme předpokládali. Například při domluvě cateringu se nezapomeňte zeptat, jestli jsou součástí služby také příbory. Nabírat totiž šunku rukou nebo ubrouskem není úplně ideální. V případě podzimní akce myslete na dostatek věšáků na kabáty. A rozhodně nezapomeňte raději hned několikrát zkontrolovat funkčnost veškeré techniky. Ale díky těmto zkušenostem jsme další ročník perfektně vyladili. Samozřejmě je pořád co zlepšovat.

No a pro mě dalším těžkým, ale teď už úsměvným okamžikem, bylo zrušení účasti řečníka pár týdnů před realizací MarketingON. To mi opravdu minimálně jedna vráska na obličeji přibyla. 🙂

Kolik času jste s týmem věnovali přípravám?

Nedokážu to samozřejmě vypočítat přesně na hodinu, ale půl roku to určitě zabere, když zahrnu veškeré detaily. Dosud jsme MarketingON pořádali dvakrát ročně, od příštího roku se chceme setkávat jednou za rok v plné MarketingONové parádě a mít akci vyladěnou do posledního detailu.

Workshopujeme i za asistence vašich mazlíčků. 🙂

V čem si myslíš, že je tato akce odlišná od jiných marketingových událostí a co návštěvníkům přináší?

Většina marketingových událostí trvá minimálně půl dne a obsahují především přednášky a panelové diskuze. Setkávají se tam majitelé firem nebo zaměstnanci na marketingových pozicích. Samozřejmě i my se účastníme takových událostí a máme je moc rádi. MarketingON je ale jiný téměř ve všech ohledech. Trvá pouze několik hodin a začíná až po pracovní době, takže zájemcům nenaruší jejich pracovní či studijní den. Akci pořádá AdVisio bez finanční podpory partnerů a sponzorů, proto jsme zavedli vstupné. MarketingON je opravdu pro všechny zájemce marketingu, a to od studentů, začínajících podnikatelů, majitelů firem, zaměstnanců až po maminky na mateřské dovolené. Už na dvou ročnících jsme totiž zajistili také dětský koutek a hodláme v tom pokračovat. Děti je možné přihlásit přes speciální registraci s použitím čísla vstupenky. Součástí je dotazník, kde se ptáme na věk dítěte a jeho zájmy. Díky těmto informacím se tak můžeme skvěle připravit vybavení a program koutku. Chceme, aby i malí markeťáci odcházeli domů plní zážitků.

MarketingON nabízí program i pro ty nejmenší

A co návštěvníkům přináší – vše, co si dotyčný/á „odnese“. Je na každém, v jaké míře si událost užije. Pro někoho je dostačující vyslechnout si tipy od řečníků z přednášek, někdo toho získá mnohem více prostřednictvím workshopů v kombinaci s networkingem, navazování nových spoluprací nebo konzultací s našimi specialisty digitálního marketingu, kteří jsou k dispozici celé odpoledne.

Ať už jste marketingový profík, nebo se „jen“ zajímáte o digitální marketing, MarketingON je tady přesně pro vás. Přihlaste se k odběru novinek, aby vám nic z onlinu neuniklo. 🙂