SEMINÁŘ: T-Mobile ROZJEZDY

Je to zdarma!

Přijďte, rádi vás uvidíme! Semináře jsou bezplatné a přihlásit se na ně mohou všichni v daném kraji, kteří se zajímají o podnikání, tedy nejen ti, kteří jsou přihlášeni do letošní soutěže. Regionální semináře probíhají v dubnu a květnu od 9 do 16.30 hodin, po jejich skončení jsou vyhlašovány výsledky regionálních kol soutěže T-Mobile Rozjezdy.

Získáte kontakty

Kromě soutěžících a zájemců o podnikání z regionu na seminářích vystoupí řada odborníků. Potkáte také porotce, mezi nimiž jsou zástupci organizátorů a partnerů T-Mobile Rozjezdů, lidé z firem, které investují do zajímavých podnikatelských nápadů, a regionální novináři.

Co se naučíte

Krajské semináře a individuální konzultace se budou věnovat následujícím tématům:

Plán a finance jako základ podnikání

Seminář:

Plánovat je třeba nejen své podnikání, ale i finance. Podnikatelský plán a umění řídit své finance je v podnikání to nejdůležitější. Stejně jako i otázka cash-flow, tedy peněz v hotovosti, a možností financování. Poradíme vám, jak nastavit náklady a snížit rizika podnikání.

Individuální konzultace:
Odborníci na podnikání vám poradí zejména, jak sestavit finanční plán, kde čerpat zdroje nebo na co si dát pozor.

Inspirujte se: Dobrá značka vám nakopne podnikání

Na začátku má každý podnikatel plné ruce práce a neví, co udělat dřív. Musí totiž udělat všechno. Práce na značce by měla patřit do úkolovníku každého podnikatele hned při rozjezdu, do budoucna mu to totiž dokáže ušetřit hodně peněz.  Zaměříme se na nezbytné minimum, které byste pro svoji značku měli udělat. Tedy srozumitelně zákazníkům vysvětlit své poslání, to, proč podnikáte, zda jste si vybrali vhodný název a jak to všechno dostat mezi lidi. Pokud si prostudujete i doplňující materiály, které vám poskytneme, dokážete se o svoji nově vznikající značku postarat sami i bez pomoci odborníků.

Individuální konzultace:
Probereme s vámi všechno, co se týká značek. Pomůžeme vám ověřit, zda dokážete hlavní myšlenku lidem jasně vysvětlit a zda je takto postavená firma životaschopná z pohledu vašich budoucích zákazníků. Zhodnotíme s vámi aktuální stav vaší značky (její název, logo nebo marketingový plán na následující půlrok) a pomůžeme vám nastavit další kroky, které vám pomohou ji zlepšit. A pokud budete chtít, můžeme probrat také vaši konkurenci a poradit, jak se dostatečně odlišit.

 

Adresa nebo e-adresa? Nutné minimum začínajícího podnikatele

Podnikání je náročná disciplína a začátek je po všech stránkách nejtěžší. Klíčové je stanovit si a soustředit se výhradně na priority. Dříve začínající podnikatelé nejprve hledali kancelář, aby byli dostupní. Dobrá adresa byla „zárukou“ úspěchu. Platí to i dnes? Na semináři představíme nutné minimum začínajícího podnikatele tak, aby byl dosažitelný pro své zákazníky. Mohl s nimi komunikovat, měl on-line přehled o svém byznysu a to vše třeba i s nulovou vstupní investicí. Správnou volbou služeb budete mít čas na to podstatné – na rozvoj svého podnikání!

 

Internetová propagace pro zavedené firmy i start-upy

Svět on-line hraje prim. Stoupá velikost internetové populace, hlavně té, která používá mobilní zařízení. Narůstá objem investic do reklamy. Výhledy ukazují, že reklama na internetu bude mít nadále největší dynamiku růstu v porovnání s ostatními médii. Internet se za posledních několik let stal běžnou součástí našich životů a on-line reklama patří do marketingového plánu a rozpočtu každého podnikatele. Seznámíme vás se světem on-line reklamy: efektivní webovou prezentací ve formě webové stránky nebo speciální vizitky, kvalitním obsahem, důslednou optimalizací a správným zacílením.

Konzultace:
Máte to mít. Konzultace na míru. Podíváme se na vaši stávající existenci v on-line prostředí a přezkoumáme její efektivitu. Doporučíme vám účinné kroky pro další růst  a celkově nastíníme, jak z internetu v této době vytěžit ještě více.

 

Více informací o semináři a prezentujících najdete stránkách www.rozjezdy.cz